Blogs geschreven door

Daisy Weber
Email Marketing

Drip campaigns: hoe werkt het?

Drip campaigns bestaan uit een serie vooraf geschreven mails die druppelsgewijs verstuurd worden zodat leads verder door je salesfunnel komen.
Daisy Weber
05 Dec 22
min lezen
Marketing Automation

Programmatic advertising: hoe werkt het?

Programmatic advertising werkt efficiënt, data-driven en is realtime inzetbaar. Om nóg effectiever te targeten, gebruiken we inzichten uit onze voorspellende modellen.
Daisy Weber
28 Nov 22
min lezen
Email Marketing

E-mail campagne meten: open rate, CTR en CTO

Meten is weten. Maar wat bepaalt nu het succes van je e-mail? In dit artikel leggen we uit wat je met een open rate, CTR en CTO kunt meten.
Daisy Weber
21 Nov 22
min lezen
Marketing Automation

Checklist voor een perfecte nieuwsbrief

Vol vertrouwen je nieuwsbrief uitsturen? Onze uitgebreide checklist helpt je hierbij. Sla het op, print het uit en verstuur vanaf vandaag enkel nog perfecte nieuwsbrieven!
Daisy Weber
07 Nov 22
min lezen
Data Quality

Het belang van goede datakwaliteit

Je wilt je data op een effectieve manier inzetten voor de verbetering van de prestaties van je organisatie. Maar welke data is nu echt bruikbaar? We leggen het je uit.
Daisy Weber
24 Oct 22
min lezen
Klantontwikkeling

Cialdini: 6 beïnvloedingsprincipes voor meer conversie

Gebruik Cialdini's principes om effectiever te verkopen. In dit artikel lichten we ze toe en geven we voorbeelden om ze direct zelf toe te passen.
Daisy Weber
17 Oct 22
min lezen
Segmentatie

Gerichte acties per klant door lifecycle segmentatie

Het RFM-model is een handig segmentatiemodel waarmee je de waarde van je klant(groep)en kunt bepalen. Het is een goede basis om je (direct) marketingstrategie te bepalen.
Daisy Weber
10 Oct 22
min lezen
Business

Exsell voor tweede jaar op rij FD Gazelle

FD neemt Exsell opnieuw op in lijst met snelst groeiende bedrijven van Nederland.
Daisy Weber
14 Nov 21
min lezen
Business

7 must-have klantenanalyses voor B2B

Door van tevoren je doelgroep duidelijk in kaart te brengen verhoog je de kans om meer te verkopen en rendabelere klanten binnen te halen.
Daisy Weber
25 Oct 21
min lezen
Klantbehoud

Inactieve database? Start een reactivatiecampagne!

Het bouwen en onderhouden van een email lijst kost veel tijd. En dan ben je eindelijk zo ver, neemt de engagement ineens af. Wat doe je dan?
Daisy Weber
18 Oct 21
min lezen
Klantbehoud

7 Data-driven klantretentie strategieën

Nieuwe klanten werven is altijd top, maar bestaande klanten behouden is beter. Het kost je namelijk vijf keer meer geld om een nieuwe klant binnen te halen.
Daisy Weber
11 Oct 21
min lezen
Data Science

Market basket model: wat kun je ermee?

Market basket kijkt naar de samenhang tussen producten die je huidige klanten al bij je afnemen. Het creëert een stevig fundament voor een cross-sell strategie.
Daisy Weber
04 Oct 21
min lezen