Wie is jouw meest winstgevende klant? 🤔💰 Veel bedrijven denken dat hun beste klant degene is die het vaakst bestelt of de hoogste orderwaarde heeft. Maar is dat echt zo? In deze blog ontdek je waarom Customer Lifetime Value (CLV) de sleutel is tot échte winstgevendheid en hoe je inzicht krijgt in welke klanten jouw bedrijf op lange termijn laten groeien. Lees hier hoe je je marketing slimmer inzet en voorkomt dat je geld verspilt aan …de verkeerde klanten. 🎯💡 Ontdek de strategieën die écht werken! 🚀 Lees de blog hier!
Gebrek aan zichtbaarheid en inzicht in klantgegevens kan een grote uitdaging zijn voor bedrijven. De hoeveelheid gegevens kan overweldigend zijn en het kan moeilijk zijn om er waardevolle inzichten uit te halen.
In de huidige concurrerende markt is het effectief segmenteren van je klantenbestand cruciaal. RFM segmentatie is hiervoor een populaire methode. In deze blogpost verkennen we wat RFM inhoudt en hoe Exsell je marketingstrategie kan verbeteren.
Het RFM-model is een handig segmentatiemodel waarmee je de waarde van je klant(groep)en kunt bepalen. Het is een goede basis om je (direct) marketingstrategie te bepalen.